egyszer-valamikor

Ez a blog az én valódi érzéseimről fog szólni.

Friss topikok

Címkék

Egy álom...

2011.10.21. 22:22

szerző: egyszer valamikor

Egy hete majdnem feladtam mindent..Minden álmomat kidobtam volna a kukába,csupán azért,mert nem ment. De amikor odajutottam,hogy feladnám akkor nem bírtam kimondani az utolsó szót..és hogy miért nem?..mert nekem a legnagyobb álmom ez..nekem a legnagyobb példaképem anyukám..akiért bármit megtennék és az én legnagyobb álmom az,hogy ő egyszer azt mondhassa,hogy igen büszke vagy rád..én erre vágyok ezért kelek fel minden reggel így fekszek le..róla is ejtenék pár szót: a LEGNAGYOBB PÉLDAKÉPEM. Régen őrületbe kergette az ellenfeleket,gólt nem igazán tudtak neki dobni..Ő volt a legjobb..őt nem Pálinger Katalinnak hívják ő nem a nagy Győr csapatában játszott..nem nem..Az ő neve Hang Györgyi és a Vasas színeiben érte el élete legnagyobb eredményeit..Legjobb kapus..BL 2.helyezett kétszer..rengeteg kupa..érem..különdíj..oklevél..rengeteg emlék..és egy kupa amit a Vasas szúrkolóitól kapott ami jelzi,hogy neki ott igenis dolga volt..neki hivatása volt megváltoztatni emberek életét neki joga volt magára ölteni 65-ször a címerest mezt. Lehet hogy ez a 65-ös szám valami sorsszerűség..1965.02.08-án született és 65 alkalommal volt válogatott. Egy nagyon nagyon kemény és őszinte nőnek ismertem meg aki még ha rengeteg embert meg is bánt még akkor is frankón megmondja a véleményét..és akárhányszor róla kell beszélnem mindig mosoly..boldogság..és szeretet tölt el,hogy nekem/nekünk ilyen anyukánk lehet. Ő az egyetlen aki sosem hitegetett aki mindig megmondta a frankót akire mindig felnézhetek..aki valamit letett az asztalra amit lehet,hogy sosem fogok tudni felülmúlni..el nem tudom mondani,hogy mennyire boldoggá tett amikor játszani láttam. Ezer milliárdszor visszanéztem a meccseket ahol ő játszott,már kívülről tudok minden mozdulatot a meccseken..már kívülről tudom,hogy kiket vertek meg,hogy hány gólt kapott hogy hány hetest védett.. Egy fantasztikus kapus volt. És az én szívemben..ott belül nála nem kell jobb nekem ő a legjobb nekem ő az akire felnézhetek valójában. 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyszer-valamikor.blog.hu/api/trackback/id/tr553321003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása