egyszer-valamikor

Ez a blog az én valódi érzéseimről fog szólni.

Friss topikok

Címkék

 Jézusom a mai napig nem hiszem el, hogy mi történt velem az elmúlt egy hétben. Egy álom egy gyönyörű álom..Igen a kézilabda. Minden évben december végén Budapesten megszervezik a Budapest kupát. Idén 10.alkalommal került megrendezésre. Tavalyi évben a válogatások során nem sikerült bejutnom ami miatt mindig egy kisebb seb maradt bennem amit elfojtottam. Emiatt idén nagyon be szerettem volna kerülni. Már az első válogatás után éreztem, hogy esélyem nyílik rá, ugyanis meglepődtem magamon. A felmérésekben minden eredményemet megjavítottam. Medicin, 20méteres sprint, helyből távolugrás, ötös ugrás, fekvőtámasz és guggolás. Meglehetősen sokat javítottam rajtuk. Ezek után jó kis iramjáték következett, majd később rendes játék. Minden bejött amit szerettem volna megvalósítani és végül egyik este kaptam is az e-mailt, hogy sikerült. Következő alkalommal taktikai elemeket gyakoroltunk, figuráztunk. Itt egy kicsit megtorpantam, nem voltam az igazi, amit éreztem is..Ezek ellenére bennem volt a remény, hogy sikerülhet. Láss csodát sikerült..És bent voltam a legjobb 22-ben. A következő edzésre már elmenni fárasztó volt. Ugyanis az előtte lévő hétvégén Ferenczy kupán voltunk. Ami szintén szenzációs volt. Mesélek előtte róla egy kicsit, hogy ti is megértsétek. Csoportmeccseken a Szekszárd 96-os és a Vasas 97-es csapata ellen léptünk pályára. Szekszárdot 5, a Vasast 11 góllal vertük. Elődöntőben ki mást kaptunk volna, mint az ország második legjobb csapatát a Ferencvárost. Valahogy éreztem már előtte lévő nap, hogy ez egy jó kis meccs lesz és nekem az ilyen megérzéseim általában be szoktak jönni. Első félidőben 5-tel is vezetett a Fradi, de a második félidőre olyan szívvel mentünk ki, hogy ezt még ők sem tudták tartani. Küzdöttünk, szívünk lelkünk a pályán volt. Egy csarnok szúrkolt nekünk és eszméletlen volt. Döntetlen lett. Büntetők következtek. 5-5 büntető után is döntetlen volt az eredmény, így tovább dobtuk. És a végén SIKERÜLT..NYERTÜNK..KIVERTÜK A FRADIT. Elképesztő volt, gyakorlatilag fel nem tudtam fogni és a mai napig nem is tudom. Azt az érzést, hogy egy egész csarnok szurkol nekünk. És igen bent voltunk a legjobb négyben. Az elődöntőben a nagy rivális Vasas 96 ellen léptünk pályára. Tudni kell, hogy előtte serdülő meccset játszottunk 10-kor a Szent Istvánnal majd rohantunk át 12-re az elődöntőre. Borzalmasan fáradtan, utolsó erőket mozgósítva, de végül is kikaptunk. Emelt fővel jöhettünk le a pályáról. Mi mindent megtettünk. Pihentünk 15 percet és újból melegítés és kezdődhetett a meccs a 3.helyért. Pest megye válogatott. Mondanom sem kell, hogy milyen csapat. Fradit is megverték. Semmi energiánk nem volt, de megpróbáltuk. 1-gyel nyertünk. BRONZÉREM. Iszonyatosan örültem neki. Nagyon nagy élmény volt és ennek a csapatnak olyan szíve van, úgy tud küzdeni..ezt tanítani nem lehet. Erre születni kell. Ezt elmesélni nem lehet..ezt érezni kell. 
Egy bronzéremmel a nyakunkban másnap irány a Budapest válogatott 22fős keretének edzése. Érezték az edzők, hogy borzalmasan fáradtak vagyunk, ezért egy játékos bemelegítést tartottak majd játszottunk végig. Iszonyatosan elfáradtam, energiám semmi..és még nem volt vége annak a napnak sem. 
Mondták nekünk, hogy még egy edzés tartanak azon a héten csütörtökön ahol kihirdetik a 16fős válogatott keretet. Így is lett reggel 10re ott voltunk az edzésen. Gyakoroltunk majd játszottunk. A végén meg a kerethírdetés.BEKERÜLTEM. Olyan boldogság és energia töltött el, hogy az leírhatatlan. A sok kaja pia és karácsonyozás után December 27-én ott voltunk a Faházban és nekivágtunk a Régióválogatottak tornájának. Első meccsünk a Győr ellen volt..amin küzdöttünk, de látszott, hogy még nem volt összeszokva a csapat és végül 6-tal kikaptunk. Következő meccs a Zákányi Bálint régió ellen volt..Kozármisleny, Mohács és Pécs csapataiból összeválogatott játékosok. Csak a győzelem volt elfogadható és sikerült három góllal nyert a csapat. December 28. Kulcsár Anita régió..Nyíregyháza,Füzesabony..simán vertük őket, nagyon sok góllal és az edzőktől még sportszeletet is nyertünk. Este volt aznap a következő meccs. Az elődöntő. Kivel mással mint a Pest megye válogatottal. Ez a csapat..4.meccsét játszotta együtt, de olyan szívvel és lélekkel küzdött egymásért, hogy az egyszerűen szenzációs. Simán vertük azt a Pest megye válogatottat aki nem sokkal előtte megverte a Debrecent. Sikerült..IRÁNY A DÖNTŐ. December 28. 1óra Fradi pálya Nagycsarnok. Olyan lelkesedéssel és olyan összetartással egy csapatként mentünk ki. Végig vezetve 8 góllal vertük meg azt a Debrecent akik évek óta együtt vannak:). BAJNOKCSAPAT. Az edzők egy szóval minősítettek minket CSAPAT. És ez mindennél többet ér. CSAPAT lett 16 emberből 3 nap alatt. Ez valami szenzációs. Egy nagyon szép élmény,  felejthetetlen 5 meccs..16 felejthetetlen játékos..2 edző..3 nap amit életünk végéig az emlékeinkben őrzünk. Ez a 16 embert mostantól egy érem, egy Budapest Válogatott érem és rengeteg élmény köt össze. Szeretnék velük még ezer meccset lejátszani és nem mint ellenfelek, hanem mint csapattársak. Imádom őket..Imádok mindenkit..Fradi,Vasas,Spari,Szise,Csepel..5 klubból 16 játékos..aki 3 nap alatt CSAPAT lett!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyszer-valamikor.blog.hu/api/trackback/id/tr923520358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása