egyszer-valamikor

Ez a blog az én valódi érzéseimről fog szólni.

Friss topikok

Címkék

 Nem minden barátság tart egy életen át. Soknak vége szakad nagyon soknak. Amikor azt mondod,hogy én örökké a barátod leszek és akkor egy nap minden következmény nélkül vége lesz. Semmi nem történt még is minden megváltozott. Ez történt velem is ezt szeretném most elmesélni. Van egy barátnőm vagy volt vagy fogalmam sincs akiért mindent megtettem volna. Legjobb barátnőm után ő volt az első akiért öltem volna. Idén nagyon jóba lettünk és kialakult egy olyan barátság amit a legtöbb ember csak kívánhat magának. Mindent megosztottam vele is minden nap beszéltünk rengeteget segített nekem abban,hogy életem legnehezebb időszakait átvészeljem. Minden hülyeségemet amiket elkövettem azért tettem,hogy utána elmesélhessem neki és jót röhögjünk együtt. Volt hogy 11-ig vele beszéltem vagyis nevettünk végig felverve ezzel az egész aludni vágyó házat. És akkor volt egy torna ahol nagyon sokat beszéltünk aztán egyszer utána elkezdett furcsán viselkedni valami nyilván megváltozott rengeteget gondolkodtam,hogy mit csináltam rosszul hogy miben hibáztam. Egy nap elmondta,hogy ő megváltozott,hogy nem ugyanazt érzi és elkezdett múlt időben beszélni az egész barátságról. És az a legrosszabb benne,hogy nem csináltam semmit csak kikerültem a társaságából mondta,hogy minden barát ilyen embert kívánhat mint én..mi a francot érek vele ha ő meg más barátságot keres/keresett. Tudom biztosan tudom,hogy nem tudná a szemembe mondani,hogy utál tudom,hogy nem utál ha utálna nem írna nekem akkor nem mondaná,hogy sajnálja. Azt hiszi,hogy ő rontott el mindent és hogy ez helyrehozhatatlan,de közben semmi sem helyre hozhatatlan. Nem érzek gyűlöletet csak fájdalmat múlhatatlan fájdalmat. Azok az idők voltak életem legszebb hónapjai annyira mély és őszinte barátság volt annyira könnyen megnyíltam előtte bármi volt fordulhattam hozza minden problémámon segített. Minden alkalommal fel tudott dobni minden alkalommal kiállt értem. Rengeteget tanulhat az ember tőle őszinteségről,bátorságról,szeretetről,kitartásról. Neki mertem elmondani,hogy mi a legnagyobb álmom. Rengeteget tudok róla amit most elzárok egy kis dobozkába és elteszem a legbiztosabb helyre. A szívem mélyébe. Onnan senki nem szedheti ki ezeket az emlékeket senki sem ronthatja meg. Minden ami volt és ami lesz az neki köszönhető. Rengeteg szerepe van abban,hogy én az vagyok aki vagyok. És mindenki legyen boldog akinek ilyen barátja van mint ő. 
Már írtam a legjobb barátnőmről ő az aki mellettem volt jóban rosszban minden örömömben bánatomban sikerben és kudarcban ő ismer engem a legjobban ő az aki tudja,hogy mi kell ahhoz,hogy boldog legyek. 4éve egyszer sem vesztünk össze de mégis annyi élményünk van ő az aki miatt ezt is túl fogom élni. Bármennyire is fáj muszáj továbblépni talpra állni. Muszáj küzdeni. Minden nap egy újabb erőpróba amit ha túlvészelsz mosollyal az arcodon mehetsz aludni.
Kevés igaz és őszinte barátság volt..a miénk az volt..És ennél jobban még semmit sem sajnáltam mint hogy ennek vége szakadt. Érte bármikor tűzbe mennék a mai napig bármikor.!
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egyszer-valamikor.blog.hu/api/trackback/id/tr23270352

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása